Pressemelding: LEGO Group oppfordrer alle til å gi superkraften i lek denne høytiden i en ny festlig merkevarefilm

Pressemelding: LEGO Group oppfordrer alle til å gi superkraften i lek denne høytiden i en ny festlig merkevarefilm

LEGO Groups fortsetter sin Play Is Your Superpower-kampanje som er laget for å oppmuntre voksne til å prioritere lek for barna i livet deres.

Sammen med Holiday-kampanjen kjører LEGO Group sin syvende årlige #BuildToGive initiativ. #BuildToGive vil oppmuntre barn og familier globalt til å bygge et LEGO-hjerte for å gi et LEGO-sett til et barn i nød. Når den er bygget, kan du ganske enkelt dele på sosiale medier eller LEGO Life ved å bruke hashtaggen #BuildToGive før slutten av desember. Initiativet vil gi 1,5 millioner barn over hele verden på sykehus, barnehjem eller sårbare samfunn sjansen til å leke denne høytiden. Les mer om dette på: LEGO.com/BuildToGive.

 

Les også: Pressemelding: Leketid er under trussel: LEGO Group nye lek er din superkraft-kampanje oppfordrer familier til å omprioritere leken

 

Den 30 sekunder lange filmen er den siste milepælen i merkevarens bredere Play Is Your Superpower-kampanje, som tar sikte på å oppmuntre voksne til å prioritere lek for barna i deres liv. Filmen ligger på LEGO.

 

Billund – 1. november 2023: LEGO Group har i dag sluppet sin nyeste feriefilm, som oppfordrer alle til å gi lekens superkraft denne høytiden. Denne siste delen av merkevarens tredelte Play Is Your Superpower-kampanje viser hvordan LEGO®-lekeopplevelsen bringer en episk ny dimensjon til festlige familie øyeblikk, og forvandler det vanlige til det ekstraordinære.

 

LEGO Group helten Play Is Your Superpower-kampanje film, utgitt i september, fortalte historien om hvordan bedrifts verdenen ble opplyst til fordelene ved lek ved å se dens innvirkning gjennom øynene til seks eventyrlystne barn. For denne festlige oppfølgingen er super barna tilbake på oppdraget sitt for å slippe løs kreativitet og spre glede gjennom lek denne høytiden.

 

Produsert i samarbeid mellom LEGO Groups kreative byrå, Our LEGO Agency (OLA), og det prisbelønte byrået Droga5 Dublin, en del av Accenture Song – de heroiske barna slår seg sammen med et nabolag med både barn og voksne. En episk snøballkamp mellom naboer viser superkreftene som lek tilfører de i alle aldre, med alle oppmuntret til å omfavne og bli involvert i moroa. Med LEGO-gaver i hjertet av handlingen, inkluderer filmen også referanser til populære LEGO®-serier, partnere og produkter, inkludert LEGO® DREAMZzz™, LEGO® Technic™, LEGO® NINJAGO®, LEGO® Star Wars™, LEGO® Friends og LEGO® Disney.

 

Filmen viser hvordan lek låser opp superkrefter, eller ferdigheter, hos barn som hjelper dem å trives nå og i fremtiden. Uavhengig av barnets interesse, er de forent i sitt oppdrag om å spre lek denne høytiden med sin kreativitet, selvtillit og problemløsningsevne låst opp av et LEGO-sett som passer perfekt til deres lidenskap, enten det er plass, natur, spill, eventyr eller vennskap .

 

Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer i LEGO Group, sa: «I over 90 år har LEGO Group sluppet løs kreativitet og fantasi hos barn. Vi tror at kreativ eksperimentering gjennom lek bidrar til å låse opp «superkrefter» – som selvtillit, kreativitet og kommunikasjon – og at disse ferdighetene kommer barn til gode for livet. For ferie kampanjen vår i år ønsket vi å vise at LEGO-lek kan gjøre det vanlige til det ekstraordinære, og gjøre det mulig for barn å tenke nytt og gjenoppbygge sin verden gjennom lek. Hva er vel bedre å gi i gave enn lekens superkraft?»

 

Nic Taylor, SVP og sjef for LEGO-byrået vårt, sa: «I vår Play Is Your Superpower-kampanje viste våre fantastiske Superkids verden at lek er avgjørende for å drive alles potensiale og at det kan låse opp en supermakt som ligger i oss alle. Gjennom overraskende vendinger i ferie kampanjen vår, fortsetter vår festlige film å demonstrere lekens transformative kraft, og mer spesifikt hvordan LEGO-lek er en gave som alle vil elske.»

 

Jen Speirs, Chief Creative Officer, Droga5 Dublin-delen av Accenture Song, sa: «Da vi først møtte Superkids, hadde de en stor jobb å gjøre… for å vise hele verden at lek er en supermakt. Nå får de bare slippe seg løs i en full-on, snøball-dekket feiring av super ladet LEGO-lek. I en serie med episke, actionfylte filmer er de her for å vise oss at LEGO er den ultimate gaven å velge denne høytiden, fordi den bringer mennesker i alle aldre sammen, vekker kreativitet, gir næring til lidenskaper – og bringer en helt ny nivå av moro og overraskelse. Virkelig en supermakt.»

 

LEGO Groups Play Is Your Superpower-kampanje er laget for å oppmuntre voksne til å prioritere lek for barna i livet deres. Den fullt integrerte globale kampanjen vil gå på tvers av en rekke kanaler, inkludert TV, digitalt, utenfor hjemmet, kino, PR, influencer, sosialt og e-handel i løpet av høytiden.

 

Ved siden av filmlanseringen vil LEGO Group slippe løs en leken ferie i verden denne høytiden gjennom aktiveringer i butikk og digital detaljhandel og shopper, inkludert å bringe filmen til live for forbrukere i New York og London med interaktive leke opplevelser på flaggskipet Fifth Avenue og Leicester Square butikker.

 

Sammen med Holiday-kampanjen kjører LEGO Group syvende årlige #BuildToGive-initiativ. #BuildToGive vil oppmuntre barn og familier globalt til å bygge et LEGO-hjerte for å gi et LEGO-sett til et barn i nød. Når den er bygget, kan du ganske enkelt dele på sosiale medier eller LEGO Life ved å bruke hashtaggen #BuildToGive før slutten av desember. Initiativet vil gi 1,5 millioner barn over hele verden på sykehus, barnehjem eller sårbare samfunn sjansen til å leke denne høytiden. For å finne ut mer, besøk: LEGO.com/BuildToGive.

Under LEGO i menyen finner du alle innlegg på BrikkeFrue.

Vi legger ut nye innlegg nesten hver dag! 

Lurer du på hvem som driver BrikkeFrue? Du kan lese om oss her 🙂 
Du finner BrikkeFrue på Facebook, Instagram, Threads og TikTok.

Tips oss gjerne på hva vi kan skrive om 😊

https://www.tiktok.com/@brikkefrue      

Fysiske LEGO butikker i Norge: Brikkebutikken på Kongsvinger, CF Bricks i Oslo, Klossehuset i Lier og Brikkeparadis i Moss
I innlegget «Hvor kan du kjøpe LEGO? Nytt og brukt…» finner du alt du trenger å vite om disse butikkene og mye mer til.

Bricklink: Norske butikkerSvenske butikker og Danske butikker. Finn ditt land på Bricklink.

Translate »
Facebook

Pin It on Pinterest

Følg oss
Se bilder